سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در نشست خبری اعلام برنامه های گرامیداشت دهه فجر که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، افزود: مردم ایران به برکت شهدا، روحیه مادران، ولایت و رهبری و مجاهدت و ایثار، 40 سال در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرده است که به همین منظور این روز را جشن می گیرند.
وی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان، ملت ایران با شور و نشاط و به رغم کاستی ها و مشکلات، جشن خود را از فردا /12 بهمن/ آغاز خواهند کرد و در دهه فجر (12 تا 22 بهمن) حماسه ها و دستاوردهای انقلاب و جنگ، به نسل جوان و نوجوان تبیین خواهد شد.
سردار کرمی با بیان اینکه امروز جبهه استکبار بویژه آمریکایی ها و صهیونیست ها از جبهه مقاومت شکست سختی خورده است افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و صلابت قرار دارد و به همین خاطر دهه فجر امسال باشکوهتر و پرشورتر از سالهای قبل برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، 70 عنوان برنامه در قالب 2 هزار و 300 برنامه توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت و کانون ها به اجرا درخواهد آمد که برنامه های نمایشی، سرودهای انقلابی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج و انقلاب، افتتاح پروژه های عمرانی، نشست های بصیرتی، همایش نخبگان، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مسابقه 40 سالگی انقلاب، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه، شرکت گسترده در نماز جمعه، محفل انس با قرآن، نشست های گفتمانی من انقلابیم و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ازجمله این برنامه ها است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این ایام 24 پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد، گفت: 13 بهمن ماه نیز 40 هزار طرح عمرانی و محرومیت زدایی در کشور کلنگ زنی و اجرایی خواهد شد که از این تعداد 500 طرح مربوط به سپاه زنجان است.
سردار کرمی افزود: این طرح ها که شامل آبرسانی کشاورزی، شرب خانه محروم، حسینیه، پایگاه های مقاومت، استخر ذخیره سازی آب، آب بند، زمین های ورزشی روباز، است تا پایان سال 98 مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت که این طرح ها با مشارکت و کمک ادارات و نهادها، مردم به ویژه خیرین، انجام خواهد شد.
وی به عملیات غرورآفرین والفجر 8 اشاره و یادآوری کرد: در این عملیات مردم و رزمندگان زنجانی، نقش مهم و اثرگذار داشتند و رزمندگان اسلام هنر خود را به منصه ظهور رسانده و حماسه ای بی بدیل و ماندگار خلق کردند و با برهم زدن تمام محاسبات و معادلات نظامی، دشمنان را مات و مبهوت کردند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.