سیدکریم خلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه پادگان تیپ زرهی 216 ارتش برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گرانقدر، ساعت 19 صبح روز پنجشنبه /چهارم بهمن/ از مقابل مسجد جامع (مسجد سید) به طرف مزار شهدای پائین واقع در میدان 15 خرداد، تشییع و در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
خلیلی ادامه داد: مجلس بزرگداشت شهید احمدی از ساعت 12 تا 16 روز پنجشنبه و شام غربیان نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد 14 معصوم واقع در اسلام آباد، برگزار خواهد شد.
وی افزود: شهید ازبرعلی احمدی، فرزند مرحوم علیار احمدی در سال 1344 در یکی از روستاهای زنجان رود به نام حمزه‌لو دیده به جهان گشود و 18 اردیبهشت 66 عازم خدمت سربازی شده و پس از طی دوره آموزش نظامی راهی منطقه غرب کشور شد.
خلیلی اظهار داشت: این شهید دوران دفاع مقدس، از طریق لشکر 16 زرهی تیپ 2 زرهی گردان 251 عازم منطقه غرب و به عنوان سرباز وظیفه مشغول به دفاع از میهن اسلامی شد و پس از نزدیک به یکسال حضور در منطقه سرانجام 29 خرداد 67 در منطقه مهران براثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه پا، زخمی و از طریق بهداری گردان به بهداری تیپ و به بیمارستان منطقه اعزام شد که به گفته‌ همرزمانش در مسیر، دوباره مورد اصابت گلوله سربازان رژیم بعث عراق قرار گرفت و مفقود شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.