به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان ، علیرضا جزء قاسمی افزود: بودجه مصوب با توجه به افزایش تعداد مشترکان فاضلاب در سطح استان36 درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت که این بودجه بدون اعمال تغییرات و طبق پیشنهاد هیات مدیره آبفای استان به تصویب رسید.
وی تاکید کرد: استفاده از توان بخش خصوصی در پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب و کمک به این بخش از اولویت های بودجه سال 98 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بهسازی، باز سازی و اصلاح تاسیسات آبرسانی شهرهای استان، توسعه تاسیسات فاضلاب و تکمیل تاسیسات فاضلاب از محل سرمایه گذاری های بخش خصوصی در قالب سرمایه گذاری به صورت فاینانس، BOT و بیع متقابل از جمله برنامه های پیش روی این شرکت در سال آینده خواهد بود.
جزء قاسمی خاطرنشان کرد: از نقاط قوت این بودجه می توان به رشد 35 درصدی درآمدهای جاری و رشد 23 درصدی هزینه ها نسبت به بودجه سال قبل اشاره کرد که با توجه به شرابط اقتصادی کشور بیانگر مدیریت هزینه های شرکت آبفای استان زنجان است.
وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده یک درصد از نیروهای انسانی شرکت بر اساس مدیریت منابع انسانی در سطح کل شرکت کاهش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مجمع بودجه این شرکت همزمان با مجمع پایان دوره صورت های مالی تملک دارایی سال 1396 و میان دوره ای جاری سال 97 به صورت ویدئو کنفرانس و به عنوان نخستین شرکت آب و فاضلاب شهری در کشور برگزار شد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.