به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در شورای راهبری و سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: امروز همه ما وظیفه داریم در مقابل دشمن انضباط کلامی و رفتاری داشته باشیم.
وی اظهار داشت: باید به جوانان و نوجوانان علت و چرایی افتخار به انقلاب اسلامی را تبیین کنیم، باید ظرفیت های عظیم و دستاوردهای چهار دهه انقلاب را به جامعه بگوییم تا بدانند که چه اتفاقات سترگی در همه حوزه ها رخ داده است.
حقیقی تاکید کرد: بزرگترین خدمت مدیران و مسئولان نظام در هر سطحی خدمت صادقانه به این مردم است که پای این انقلاب با جان و دل ایستاده و حمایتش می کند.
وی با اشاره به ظرفیت بی بدیل داشتن ولی فقیه نسبت به سایر کشورهای جهان تصریح کرد: واقعا کدام کشور این ظرفیت را دارد، امام راحل نیز با اتحاد و انسجامی که در مردم ایجاد کردند زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را به وجود آوردند.
استاندار زنجان تصریح کرد: امروز زمان اتحاد و همدلی بین همه آحاد جامعه است، امروز وقت سواستفاده های سیاسی برای رقابت های انتخاباتی سال اینده نیست.
حقیقی افزود: خود آمریکایی ها به فشار حداکثری در سال گذشته و امسال اذعان دارند، اما ان شاالله از این امتحانات همواره ملت ما پیروز و سربلند بیرون آمده و از این به بعد هم همینطور خواهد شد.
استاندار زنجان با اشاره به شبهه افکنی ها دشمنان در افکار جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: اگر ما رتبه ها و آمار های جهانی ایران در طی این چهاردهه را به خوبی در جامعه تبیین کنیم دیگر جایی برای میدان داری دشمن باقی نمی ماند، ما باید در جامعه آرامش و امیدآفرینی را تزیرق کنیم.
8068/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.