حمدالله حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالانه شرکت گاز استان زنجان به همه مصرف کنندگان خود درباره ذخیره و استفاده از سوخت دوم در هنگام قطع یا افت فشار گاز هشدار می دهد.
وی با بیان اینکه این هشدار براساس اولویت بوده و بر اساس آن اقدام می شود، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان طبق این اولویت ها و درخواست مصرف کنندگان پس از کنترل امکان ذخیره سازی و توانایی استفاده از سوخت مایع نسبت به تامین آن برای مصرف کنندگان اقدام کرده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از سال 92 تا پایان سال گذشته برای 180 واحد تولیدی و صنعتی در استان 63 میلیون لیتر نفت کوره تخصیص یافت.
به گفته حبیبی، عمده مصرف این فرآورده نفتی برای 2 کارخانه سیمان در استان زنجان بود که در بیشتر موارد به دلیل قطع گاز، سوخت دریافتی را مصرف می کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این 6 میلیون لیتر نفتگاز به سایر مصرف کنندگان به عنوان سوخت جایگزین تحویل داده شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه عمده سوخت جایگزین برای صنایع و واحدهای تولیدی در استان نفت کوره و نفتگاز است، گفت: درباره تامین و ذخیره سوخت جایگزین صنایع، واحدهای تولیدی و دستگاه های اجرایی نیز با فرمانداری های شهرستان ها و مدیریت بحران استانداری هماهنگی و اطلاع رسانی لازم انجام شده است.
حبیبی تاکید کرد: در حال حاضر همه دستگاه ها، ارگان ها، صنایع و واحدهای تولیدی استان زنجان به سوخت دوم برای جلوگیری از خسارات احتمالی هنگام قطع گاز نیاز دارند.
وی یادآوری کرد: به طور معمول قطع گاز با اطلاع رسانی قبلی شرکت گاز و بر اساس اولویت انجام می شود.
به گزارش ایرنا، هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره پیامک 3000249627 و یا شماره تلفن های 33328564 و 33328565 در 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.