فرهاد عصفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مهدی محمدی از ورزشکاران معلول این استان است در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی این رقابت ها، توانست عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کند اما در ماده یک کیلومتر با 2 صدم ثانیه اختلاف از نفر سوم در جایگاه چهارم قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه کلاس های چهار و پنج در ماده یک کیلومتر این مسابقات با یکدیگر ادغام شده بود و از طرفی نیز دوچرخه سواران توانمند و مجربی در کلاس پنج، شرکت داشتند و صدم ثانیه نیز در برد و باخت ورزشکاران تاثیرگذار بود، بنابراین این دوچرخه سوار مطرح زنجانی هرچند تلاش وافری کرد اما نتوانست جزو سه نفر برتر این بخش باشد.
به گزارش ایرنا، رقابت های آسیایی و پاراآسیایی 2019 از 18 تا 23 دی ماه جاری در شهر جاکارتای اندونزی و در 2 بخش مردان و زنان جوان و بزرگسال و در ماده های سرعت و نیمه استقامت برگزار و تیم ملی با 13 دوچرخه سوار به مصاف حریفان رفت.
مهدی سهرابی دیگر دوچرخه سوار زنجانی نیز که جواز حضور در این دوره از مسابقات آسیایی را کسب کرده بود جای خود را به دوچرخه سواران جوان داد که این اقدامی بسیار ارزشمند بود.
سهرابی، کاپیتان تیم ملی و از برترین های این رشته ورزشی است و به دفعات در مسابقات برون مرزی صاحب نشان طلا شده است.
محمدی نیز که از برترین های ورزش دوچرخه سواری معلولان است به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری پارآسیایی حضور داشت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.