حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه بارشی از فردا /یکشنبه/ وارد استان زنجان خواهد شد، ورود این سامانه علاوه بر بارش برف و باران موجب وزش باد شدید با سرعت بیش از 50 تا 80 کیلومتر خواهد شد، که پیش بینی می شود سبب کولاک شدید در برخی ارتفاعات شود.
سلطانی تاکید کرد: همچنین احتمال ادامه بارش ها به صورت رگبار متناوب در روز دوشنبه وجود دارد و این سامانه روز سه شنبه از استان خارج خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با سرد شدن هوا شاهد یخبندان صبحگاهی خواهیم بود که لازم است لوازمی مانند کنتور آب که امکان ترکیدگی آنها وجود دارد به خوبی محافظت شوند.
سلطانی تصریح کرد: بارش برف و کولاک در جاده های استان موجب لغزندگی معابر، کاهش دید و اختلال در ترددهای درون و برون شهری خواهد شد، لذا رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: همچنین کسانی که قصد سفر بین شهری دارند لوازم ضروری سفر از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و سایر تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته باشند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.