سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 سارق حرفه ای و سابقه دار که بومی هستند با شگرد مجرمانه، گوشی افراد را با توسل به کلک و حیله، دریافت کرده و در فرصت مناسب از محل متواری می شدند.
وی اظهار داشت: در پی اعلام وقوع سرقت موبایل به صورت کش رو زنی در شهرستان زنجان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت که با اقدامات تخصصی ماموران، در این رابطه 2 سارق شناسایی، دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته به انجام 2 فقره سرقت به این شیوه و روش، معترف شدند.
وی تصریح کرد: 2 متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان به دارندگان گوشی همراه توصیه کرد، از در قرار دادن گوشی های تلفن همراه خود در اختیار افراد غیر به جد خودداری کنند.
رحمتی با تاکید براینکه نباید تحت هیچ شرایطی گوشی همراه خود را تسلیم افراد ناآشنا کرد، افزود: سارقان کش رو زن گوشی تلفن همراه با توسل به این شگرد مجرمانه، تصمیم خود را عملی کرده و در یک لحظه با استفاده از غفلت صاحب گوشی از محل متواری می شوند.
وی تصریح کرد: برخی مواقع نیز، قراردادن گوشی های همراه در اختیار دیگران، می تواند برای صاحب خط دردسر ساز شود چراکه ممکن است فرد امانت گیرنده گوشی، از آن برای انجام فعالیت مخفیانه و مجرمانه، استفاده کند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.