به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز شنبه در ستاد راهیان نور استان زنجان افزود: نیروهای رزمنده این استان دوران دفاع مقدس در 46 عملیات آفندی و پدافندی شرکت کردند و در 19 عملیات بزرگ نیز جزو نیروهای خط شکن بودند.
وی با بیان اینکه استان زنجان بیش از سه هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، ادامه داد: رزمندگان زنجان در سال های نخست انقلاب و نیز در دوران دفاع مقدس در سه جبهه مبارزه با ضد انقلاب، کردستان و جبهه جنوب مشغول دفاع از نظام و کشور بودند.
سردار کرمی به نقش و تاثیر برگزاری اردوهای راهیان نور در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امسال تا کنون نزدیک به 4 هزار اعزام در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در استان انجام گرفته است.
وی افزود: در ایام عید نوروز نیز حدود چهار نفر از دانشجویان و نیز اقشار مختلف مردم برای بازدید از مناطق جنگی اعزام می شوند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خوشبختانه تا کنون به واسطه دقت نظرهای انجام شده، در برگزاری اردوهای راهیان نور در این استان حادثه و تلفاتی وجود نداشته است.
سردار کرمی به ضرورت مشارکت و حمایت دستگاههای اجرایی استان در برگزار اردوهای راهیان نور تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا برای اجرای برنامه های اثربخش، امکانات قابل قبول و مورد نیاز تامین شود.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.