محمدرضا انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استفاده از تمام ظرفیت های موجود این توان را افزایش خواهد داد و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: ارائه راهکار برون رفت از این مشکلات موجود، فرهنگ سازی برای مراجعه به این آموزشگاه ها و توسعه واقعی مهارت آموزی یکی از مولفه های موفقیت در این بخش خواهد بود.
انصاری تاکید کرد: امروز با یک دیوار بی اعتمادی مابین سازمان فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مواجه هستیم که نتیجه عملکرد چندین ساله این 2 بخش است، باید این بی اعتمادی با تعامل، همفکری و همدلی به تعامل سازنده مبدل شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اظهار داشت: تا زمانی که بی اعتمادی وجود داشته باشد، این مشکلات و کم رونقی بازار کار آموزشگاه ها هم وجود خواهد داشت، لذا سازمان طرحی را با چندین ماه تحقیق و پژوهش عملی پیشنهاد داده که در صورت اجرایی شدن آن دیوار بی اعتمادی بین بخش خصوصی و دولتی فرو خواهد ریخت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 150 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در زنجان فعالیت می کنند.
از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، بیش از 2 میلیون و 970 هزار نفر ساعت آموزشهای مهارتی در مراکز دولتی فنی و حرفه ای زنجان ارائه شده است.
بیش از یک میلیون و 384 هزار نفر ساعت در مراکز شهری، همچنین بیش از 864 هزار نفر ساعت در مراکز جوار دانشگاه، کارگاه روستایی و عشایری، کارگاه سیار شهری و بهزیستی آموزش دیده اند.
همچنین بیش از 721 هزار نفر ساعت نیز در سکونتگاه های غیر رسمی، آسیب اجتماعی، زندان ها، صنایع، اصناف و پادگان ها آموزش دیده اند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.