به گزارش ایرنا، علیرضا جزء قاسمی روز سه شنبه در نسشت خبری با اصحاب رسانه افزود: متاسفانه این میزان مطالبه را به سختی می توانیم از مشترکان خود دریافت کنیم که آموزش و پرورش، ارگان های نظامی، انتظامی، مجموعه های بهداشتی و آب و فاضلاب روستایی از جمله بدهکاران هستند.
وی تاکید کرد: درصدد هستیم تا بتوانیم بخشی از این مطالبه را وصول کنیم چرا که افزایش این مبلغ موجب مشکل در ارائه خدمات به مشترکان می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: این شرکت هیچ منبع درآمدی برای هزینه های جاری خود بجز آب بهای مشترکان ندارد.
جزء قاسمی اظهارداشت: شرکت آب و فاضلاب شهری اعتبارات دولتی برای هزینه های جاری ندارد و تخصیص هزینه از این محل فقط برای پروژه های عمرانی است.
وی به پروژه های اصلاح شبکه آبرسانی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: سال گذشته 28 کیلومتر و 9 ماهه گذشته از امسال نیز 17 کیلومتر از این شبکه بازسازی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: کل شبکه توزیع آب آشامیدنی استان 2 هزار کیلومتر است که نیمی از آن فرسوده است.
جزء قاسمی ادامه داد: فرسوده بودن شبکه به معنی هدر رفت آب آشامیدنی نیست بلکه نوع و جنس لوله در شبکه توزیع نیازمند نوسازی و بازسازی است تا در حوادث غیرمترقبه مقاوم باشد.
به گفته وی، هدر رفت آب به صورت ظاهری در اندازه گیری و حین تصفیه و هدر رفت واقعی نیز در نتیجه شکستگی لوله در شبکه توزیع اتفاق می افتد که مجموع آن آب بدون درآمد می شود که سال گذشته 24 درصد از آب بدون درآمد داشتیم.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در بخش آب آشامیدنی 250 هزار مشترک در شهرهای استان دارد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.