امیرحسین صالحی زنجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیکارها که از 6 تا 10 دی با حضور قریب 199بوکسور در شهرستان رشت (استان گیلان) برگزار شد، تیم زنجان یک نشان برنز کسب کرد.
وی، اظهار داشت: زنجان با هشت بوکسور منتخب و برتر در این مسابقات شرکت داشت که فقط محمدحسین حقی در وزن 52 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت و هفت ورزشکار مابقی مغلوب حریفان شدند.
صالحی زنجانی افزود: بوکسورهای زنجان برای کسب پیروزی، تلاش وافر کردند اما بالا بودن سطح این دوره از رقابت ها، موجب شد در حد انتظار ظاهر نشوند.
وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی میدان بزرگی است و فرد اگر از موقعیت های ایجاد شده استفاده نکند به قطع و یقین مغلوب حریفان خواهد شد.
صالحی زنجانی افزود: پنج نفر از هشت بوکسور زنجانی اعزامی به این پیکارها، برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند و به حتم در صورت دعوت به رقابت های سال آینده، برای کسب پیروزی از تجربیات به دست آمده، استفاده خواهند کرد.
رئیس کمیته داوران هیات بوکس استان زنجان که به عنوان داور ملی به این مسابقات دعوت شده است، تصریح کرد: قریب 25 داور این رقابت ها را قضاوت کردند و در مجموع این قضاوت ها نیز راضی کننده بود.
صالحی زنجانی با بیان اینکه مسابقات در اوزان 91+ و 91-، 81-، 75-، 69-، 64-، 60-، 56-، 52- و 49- کیلوگرم برگزار شد، اظهار داشت: زنجان بر اساس سهمیه اعلام شده از سوی فدراسیون با هشت ورزشکار در این رقابت ها حضور یافت.
وی افزود: امیرحسین رضایی، محمدحسین حقی، حسین چراغی، صدرا فروزنده، امیرحسین رفیعی، علی صفری، امیر عبدی و ابوالفضل رضایی، بوکسورهای اعزامی زنجان به این پیکارها بودند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر ورزش بوکس در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و خدابنده فعال است و تلاش می شود تا در شهرستان های طارم، ایجرود و ماهنشان نیز راه اندازی شود و قریب 2 هزار ورزشکار در رشته بوکس زنجان فعالیت دارند که 50 درصد بوکسورها به صورت رسمی و بیمه شده هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.