به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه افزود: موضوع حمل و نقل در کشور از جایگاه فوق العاده ای برخوردار است، تمام نظام های حقوقی به این مهم پی برده اند و حمل و نقل زمینی در این میان نقش مهمی در اقتصاد و ارائه خدمات دارد.
وی با بیان اینکه امنیت کشور نباید تحت تاثیر بد رفتاری عده ای قرار گیرد، تاکیدکرد: مسئولان متولی باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن احتیاجات رانندگان بکار گیرند چرا که زندگی امروزی منهای حمل و نقل مفهومی ندارد و بدون استفاده از این ناوگان ارائه خدمات ممکن نیست.
رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه پایانه ها باید در اعلام و توزیع بارها به عدالت رفتار کنند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات روان، درست و رفع مشکلات رانندگان از اولویت های مسئولان مروبطه قرار گیرد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه زیاده خواهی در هر صنفی مطلوب نیست، ادامه داد: ممکن است این زیاده خواهی از سوی یک فرد یا انجمنی باشد.
وی به موضوع دریافت وجوه اضافی پایانه ها از کامیون داران اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به مشکلات و سختی کار این افراد اخذ وجوه اضافی قابل توجیه نیست، لذا اهمیت کار این قشر زحمتکش با آن شرایط سختی کار در جاده ها بسیار بالاست که باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات آنها انجام شود.
در ابتدای این دیدار رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان زنجان و حومه زنجان گزارشی از اقدامات حوزه خود ارائه کرد.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.