سعید حقیقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار نفر از آنان حین شکار آهوان دشت سهرین در منطقه فیله خاصه، سه نفر در منطقه ایجرود به خاطر شکار پرنده و صید ماهی و چهار نفر در منطقه ابهر به دلیل شکار و زنده گیری پرنده، در دام محیط بانان گرفتار شدند.
وی اظهار داشت: از متخلفان شکار آهو که بومی بودند، یک تیر فشنگ چارپاره و یک قبضه اسلحه قاچاق ته ‌پر تک لول کشف و ضبط شد.
حقیقی ادامه داد: از 2 شکارچی متخلف دستگیر شده در منطقه ایجرود یک قبضه سلاح شکاری ته پر دولول قاچاق، پنج تیر فشنگ ساچمه، لاشه سه قطعه تیهو و همچنین در اطراف رودخانه قزل اوزن از یک صیاد غیرمجاز نیز 11 قطعه ماهی، سه رشته تور ماهیگری پرتابی، به دست آمد.
وی افزود: در بازرسی از منزل 2 شکارچی متخلف در ابهر نیز یک قطعه کبک معمولی زنده، 2 قطعه بلدرچین، 2 عدد قفس نگهداری پرنده، یک قبضه سلاح ته پر تکلول، یک قبضه سلاح ته پر دولول، یک تیر فشنگ تک گلوله، 2 تیر فشنگ چارپاره، 2 تیر فشنگ ساچمه، 67 عدد پوکه خالی، 2 کیلو و 150 گرم ساچمه فله ای، یک دستگاه فشنگ پرکنی دستی، یک دستگاه فشنگ پرکنی ثابت و یک دستگاه رم، کشف و به خاطر ضرر و زیان به محیط زیست، مبلغ 32 میلیون ریال جریمه شدند.
وی تصریح کرد: از 2 صیاد متخلف پرنده در شهرستان ابهر نیز 2 قطعه پرنده سهره، یک رشته تور زنده گیری پرنده و 2 عدد قفس کشف شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.