به گزارش ایرنا، سید محسن لطیفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و فضای رسانه ای را برای تبیین عملکرد دستاوردهای انقلاب اسلامی مهیا کنیم.
لطیفی تاکید کرد: بخشی از ظرفیت این نظام مشغول خنثی کردن توطئه های دشمن می شود، که باید با انسجام همه جانبه این خنثی سازی انجام گیرد.
وی افزود: باید گفتمان انقلاب اسلامی با همه ابعاد گسترده آن برای همه اقشار جامعه تبیین شود و از مهمترین ارکان این تبیین، رسانه ها به شمار می روند.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه باید مانع نفوذ و حرکت های دشمنان در داخل شد، گفت: انقلاب ما انقلاب پابرهنگان و مظلومان است، لذا باید در این جهت اقدامات ما معنا پیدا کند.
لطیفی اظهار داشت: انقلاب اسلامی رویش های زیادی داشته و قابل قیاس با ریزش های آن نیست، برای گسترش این رویش ها باید مردم بدانند طی چهار دهه گذشته چه اتفاقی افتاده و چه دستاوردهایی به دست آمده است.
وی تاکید کرد: باید برای رفع فقر، تبعیض، استقلال و سایر آرمان های انقلاب، همه رسانه ها و فعالان تمام حوزه ها که تریبون دارند پای کار آمده و تلاش خود را در این راستا انجام دهند.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان تصریح کرد: در این سازمان از سال گذشته برنامه هایی با رویکرد جدید تهیه و تدوین شده و سعی کرده ایم تا دستاوردهای انقلاب را با نگاهی جدیدتر نمایش دهیم.
لطیفی افزود: قبول داریم در بعضی جاها دچار خودسانسوری شده ایم و این موضوع یک نقص رسانه ای است، ولی در تلاشیم با ساخت برنامه هایی مانند مطالبه که با حضور خبرنگاران و مسئولان استان برگزار خواهد شد، این مسئله را مرتفع کنیم.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.