جواد گرانمایه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش خدمات رادیوتراپی که به طور رایگان به این بیماران ارائه شده بیش از 193 میلیارد و 915 میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: درمانگاه شیمی درمانی مهرانه نیز از ابتدای مهر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون یکهزار و 14بیمار پذیرش و خدمات لازم به آنها ارائه شده است.
گرانمایه افزود: در این درمانگاه خدمات لازم شامل تزریق داروی شیمی درمانی، رادیوتراپی و اسکان بیماران سراسر کشور بصورت 100 درصد رایگان ارائه می شود و در زمینه حمایت دارویی و درمانی بیماران هیچ تعهدی ندارد.
وی بیان کرد: خدمات مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی این انجمن نیز ارائه می شود، بطوری که در یک ماه گذشته 62 بیمار در درمانگاه رادیوتراپی و 17 نفر نیز در درمانگاه شیمی درمانی مهرانه از این نوع خدمات بهره مند شده اند.
مسئول کلینیک رادیوتراپی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) خاطرنشان کرد: مهرانه بصورت رایگان بیماران مراجعه کننده از نقاط دور و نزدیک استان و سایر نقاط کشور را در مهمانسرای این انجمن اسکان می دهد.
به گفته این مسئول، از آذر 93 تا پایان مهر امسال،23 هزار 146 نفر روز بیمار و همراهان آنان در این مرکز اسکان یافته اند که خدمات رفاهی ارائه شده نیز به ارزش بیش از 20 میلیارد و 831 میلیون ریال بوده است.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای تامین نیازهای درمانی بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ( مهرانه ) از سال 85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.