مرتضی ممیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جریمه کل این کالاهای کشف شده بیش از 12 میلیارد و 700میلیون ریال است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد: از میان 22 انبار کشف شده در این مدت، بیشترین انبار متعلق به شهرستان ابهر و زنجان است، همچنین در شهرستان های خرمدره، ایجرود و هیدج نیز انبارهایی کشف شده است.
وی تاکید کرد: از مهمترین اقلام کشف شده در این مدت 39 تن برنج، یک هزار و 700 کارتن مواد شوینده، 757 دستگاه انواع یخچال فریزر، پکیج، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و جارو برقی بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: در احکام صادره عاملیت احتکار علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ دولتی با نظارت سازمان های مربوطه از جمله بازرسی سازمان صمت استان، به پرداخت جریمه نقدی شده اند.
وی خاطرنشان کرد: گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان با هماهنگی سایر ارگان ها همواره برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حال نظارت هستند.
ممیزی افزود: امسال 80 اکیپ سیار بیش از 400 بازرسی انجام دادند که 461 مورد تخلف شناساسی و تشکیل پرونده شد.
به گزارش ایرنا، عموم مردم می توانند در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110، 124 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
طبق اعلام پلیس استان، طی هفت ماه امسال بیش از 314 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط پلیس این استان کشف و ضبط شد.
این میزان کالای قاچاق شامل انواع مواد خوراکی و غذایی، سوخت، احشام، لوازم یدکی، قرص و دارو و مواد دخانی از قبیل سیگار و توتون است که به لحاظ ارزش ریالی نسبت به مدت مشابه پارسال 24 درصد افزایش نشان می دهد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.