به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ادریس سالاری در این یادداشت که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است: خبری بی اساس و بدون منبع و مستندات صحیح از صبح (روزگذشته) بر روی خروجی پایگاه خبری موج رسا استان زنجان منتشر شده و در سطح رسانه ها در حال بازنشر است، مبنی بر صدور حکم محکومیت قطعی استاندار زنجان به انفصال از خدمات دولتی و محکومیت 6 ماه حبس برای اینجانب به دلیل تخلفات انتخابات ریاست جمهوری سال 96.
ضروری است توضیح دهم در خصوص آقای درویش امیری استاندار محترم زنجان رای دادگاه بدوی در تجدید نظر منجر به اعمال تعلیق گردیده و حکم دادگاه بدوی بلا اثر شده است و این خبر کاملا دروغ است.
در خصوص محکومیت اینجانب نیز که با عناوین اتهامی جالبی از جمله انتشار گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید و استفاده از رنگ بنفش در سایت و کانال استانداری صادر شده است حکم قطعی پرداخت یک میلیون و 800 هزار تومان جریمه نقدی است که اجرای آن 5 سال به حالت تعلیق درآمده است.
البته وضعیت دوستان اتاق فکر پایگاه خبری موج رسا را درک می کنم، اما این دوستان باید بدانند که رعایت حداقل های اخلاق حرفه ای جایگاه بسیار رفیعی به یک رسانه می بخشد که محروم کردن خود از این جایگاه در وهله اول ظلم به رسانه متبوع شان است که در درازمدت تاثیر منفی بر افکار عمومی گذاشته و عموم مردم به سختی خواهند توانست به اخبار این رسانه اعتماد کنند. در سوی دیگر ماجرا از رفتار غیر حرفه ای دیگر رسانه ها در فضای مجازی تعجب کردم که یک خبر ناصحیح را از یک پایگاه خبری که سابقه مناسبی در رعایت انصاف و استقلال رسانه ای ندارد و اتفاقا این خبر را هم اندکی بعد از انتشار از خروجی خود حذف کرده است، بدون هیچگونه بررسی بازنشر می کنند.
نشر این گونه اخبار آن هم بعد از گذشت 20 ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و در چنین شرایط سخت و دشواری که کشور با آن دست به گریبان است و جامعه برای گذر کم هزینه تر از خباثت های دشمنان خارجی و کوته بینی های برخی جریانات معدود داخلی بشدت نیاز به همدلی، وحدت و انسجام دارد، از سوی افکار عمومی مردود تلقی شده و مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
به گزارش ایرنا روز گذشته پایگاه خبری موج رسا، خبری منتشر کرد و در آن بدون ذکر منبع خاصی مدعی شد که بر اساس شنیده های موثق دادگاه تجدید نظر حکم استاندار زنجان و مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری زنجان را به دلیل آنچه تخلف در انتخابات عنوان شده، قطعی اعلام کرده است.
3088/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.