حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/ دوشنبه/ این استان قسمتی ابری و در منطقه طارم نیز ابری و با مه آلودگی همراه است.
وی اظهار داشت: بر این اساس برای امروز/دوشنبه/ نیز بارش های پراکنده محلی در مناطق مختلف استان پیش بینی شد ه که بتدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.
این کارشناس ادامه داد: با تقویت سامانه بارشی دیگر بارش های رگباری به همراه رعد و برق طی 2 روز آینده نیز در این استان تداوم می یابد که میزان آن نیز در نقاط مختلف متغیر خواهد بود.
وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته زنجان با 6 و آببر طارم با 23 درجه خنک ترین و سردترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 11 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی ندارد.
سلطانی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی مدت یاد شده بین 6 و 21 درجه بوده و بارندگی ثبت شده این شهر طی سه روز گذشته نیز 6.5 میلی متر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.