به گزارش ایرنا، دکتر مرتضی خاتمی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خیریه‌های حوزه سلامت استان زنجان افزود: به رغم پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف به ویژه حوزه سلامت کشور کسب شده است هنوز کمبودهایی در این بخش وجود دارد.
وی اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام شده از مجموعه خیر ساز بیمارستان ولی عصر (عج)زنجان، خیریه مهرانه و انجمن های ام اس و کلیوی استان ظرفیت ها و اقدامات خیرین حوزه سلامت بسیار نمود داشت.
خاتمی ادامه داد: اعضای این کمیسیون با سفر به استان های مختلف و تبادل الگوی کارهای انجام گرفته در بین استانها تلاش دارد تا اقدامات موثری در این حوزه انجام دهد.
خاتمی خاطرنشان کرد: در پایش عملکرد محیطی و بازدید از مؤسسات خیریه زنجان که انجام شد، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی شاهد شکوفایی بذر خیر در این استان بودند که گام‌های نیکو در این حوزه برداشته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان نیز ادامه داد: این واحد دانشگاهی همراهی با خیریه‌های استان را بر مبنای برنامه‌ریزی، خلاقیت و شفافیت قرار داده است چرا که تحقق این سه محور به پیشبرد کارها منجر شده و از موازی کاری نیز پیشگیری می کند.
پرویز قزلباش افزود: با اجرای طرح تحول سلامت 457 هزار نفر در حاشیه شهرها و روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر استان تحت پوشش شبکه بهداشت قرار گرفتند.
وی ابراز کرد: زیرساخت‌های طرح ارجاع در این استان هم به لحاظ سخت ‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان حاضر 83 درصد از بیماران به صورت الکترونیکی ارجاع می‌شوند، هرچند تا تکمیل شدن این طرح باید اقدامات جدی تری انجام گیرد.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.