استاندار زنجان گفت: در مجموع، 697 میلیارد تومان تسهیلات برای 596 متقاضی، طی سال‌های 95 و 96 پرداخت شده و در این مدت، 293 میلیارد تومان از تسهیلات مذکور، وصول شده که نشان از عملکرد مطلوب سیستم بانکی استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسد اله درویش امیری، استاندار زنجان، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار داشت: تسهیلات بخش تولید، عمدتا به‌صورت سرمایه در گردش و در قالب قرارداد یک‌ساله بوده و قسمتی نیز مربوط به سرمایه‌گذاری ثابت و دارای فرصت بازپرداخت 3 تا 5 ساله هستند.

درویش امیری ، افزود: سیستم بانکی استان پرداخت، تمدید و استمهال تسهیلات را برای سال جاری نیز در دستور کار خود قرار داده و از این طریق به چرخه تولید، اشتغال و رشد اقتصادی استان کمک کند.

استاندار زنجان با اشاره به تمدید و استمهال تسهیلات باید با اخذ مجوز قانونی و طبق ضوابط و مقررات بانک مرکزی انجام شود، گفت: سیستم بانکی استان باید نسبت به تمدید تسهیلات سرمایه در گردش، مانند سال گذشته عمل نماید به‌گونه‌ای که سود و کارمزد مربوطه، دریافت و اصل تسهیلات به مدت یک سال دیگر تمدید گردد.

وی، همچنین با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه پرداخت دستوری از سیستم بانکی استان، خواسته نشده است، ادامه داد: همواره بر تسریع در امور و تشویق سرمایه‌گذاران با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه تاکید شده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.