به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است، ایرج احمدی افزود: عملیات زیرسازی خیابان های شهرک صنعتی سلطانیه در شهریور امسال آماده شد، اما متاسفانه به دلیل مشکلات بوجودآمده در بازار و عدم عرضه قیر، عملیات آسفالت ریزی آن با تاخیر روبرو شد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری هایی انجام گرفته هم اکنون این مشکل برطرف و عملیات قیر پاشی و آسفالت ریزی معابر شهرک صنعتی سلطانیه درحال انجام است.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ادامه داد: برق مورد نیاز این شهرک نیز تا کنون از طریق تقویت خط موجود 500 کیلو وات تامین شده و مقرر شده برای تامین چهار مگاوات برق نیز احداث خط انتقال 2 مداره به طول 17 کیلومتر از پست 63 صائین قلعه اجرا شود که بخشی از لوازم آن نیز خریداری شده که شبکه توزیع ، داخلی شهرک نیز اجرا و رو به اتمام است.
وی در ارتباط با تامین آب این شهرک نیز گفت: شبکه داخلی آبرسانی به شهرک نیز به اتمام رسیده و بر اساس قرار داد با شرکت آب منطقه ای ،20 لیتر بر ثانیه آب برای شهرک مذکور خریداری شده که از این میزان، پنج لیتر بر ثانیه آن تامین و برای مابقی نیز حفر چاه دیگری نیز در حال انجام است.
احمدی افزود: تامین گاز این شهرک نیز از طریق ایستگاه حسین آباد تا ایستگاه TBS شهرک به طول 2 کیلومتر طراحی شده و اجرای شبکه داخلی نیز به طول 19 کیلومتر تا پایان سال 98 به بهره بردرای خواهد رسید.
به گفته این مسئول، شهرک صنعتی سلطانیه در فاصله 35 کیلومتری از مرکز استان و در اراضی روستای حسین آباد شهرستان سلطانیه واقع شده و با 103هکتار مساحت هم اکنون آماده واگذاری به متقاضیان است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.