نیک نام جدیدی شامگاه سه شنبه در حاشیه سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار می رود مردم از این نمایشگاه به نحو مطلوبی استقبال کنند و جوانان و فرزندان اهمیت آن را از نزدیک ببینند و از این فرصت برای انعکاس انتقادها استفاده کنند.
به گفته مدیرکل شرکت مخابرات استان زنجان، تلاش های رسانه ها جای قدردانی دارد چرا که نقش اطلاع رسانی در هر فعالیت مثبت و منفی بسیار مهم است.
جدیدی خاطرنشان کرد: رسانه ها هادیان جامعه محسوب می شوند و مسئولان نیز در خدمت آنها هستند.
وی با بیان اینکه استان رتبه پنجم به لحاظ کیفیت شبکه همراه اول دارد، گفت: پوشش تلفن همراه جاده های استان مطلوب است و بهترین وضعیت را نسبت به دیگر استان ها دارد.
مدیرکل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: اپراتور همراه اول آنتن دهی و پوشش شبکه ای جاده های بین مرکز زنجان تا مراکز شهرستان های استان را متعهد شده است.
جدیدی ادامه داد: برای جاده های فرعی پوششی نداریم چون که سرمایه گذاری در آن توجیهی ندارد.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر در وروی زنجان از سمت قزوین تا کیلومتر 50 به تبریز شبکه اینترنتی 3G فعال است.
مدیرکل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: برای تحقق این مهم از اسفند 95 تجهیزاتی نصب و اقدامات و تلاش های زیادی انجام شده است.
جدیدی تاکید کرد: با توجه به اینکه زنجان محل عبور پنج استان و در منطقه شمالغرب کشور واقع است و راه آهن و اتوبان نیز موازی هم هستند برای مسافران و رانندگان خدمات اینترنتی 3G ارائه می شود.
به گفته وی، در حال حاضر 70 تا 80 درصد استان های کشور این خدمات اینترنتی را ندارند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه کتاب، مطبوعات و رسانه از 9 تا 14 مهر از ساعت 16 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.