به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه در حمله تروریستی اهواز، تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند و سپاه با این حمله موشکی پاسخ مقتدرانه به تروریست ها داد.
وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام، همواره در پی توطئه، فتنه و آشوب در کشور هستند اما فرزندان انقلاب گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و از هر جایی که دشمن قصد تجاوز داشته باشد پاسخی سخت و کوبنده دریافت خواهند کرد.
کرمی، صهیونیست ها و آمریکایی ها؛ گاه و بی گاه در محاسابات خود دچار اشتباه می شوند که جنگ تحمیلی نمونه ای از این اشتباهات است و فکر می کردند که با تجاوز به مرزهای کشور در مدت چند روز و یا چنده ماه، انقلاب را از بین خواهند برد.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار پس از دوران دفاع مقدس نیز، ایجاد فتنه، برنداشت و تلاش دارند تا با حمایت از تروریست ها به انقلاب و نظام اسلامی ضربه بزنند اما این کار موجب عظمت، اقتدار جمهوری اسلامی شده است.
سردار کرمی به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله (ص) 2 اشاره کرد و افزود: مرحله نخست این رزمایش، 9 شهریور برگزار شد و مرحله دوم نیز روز پنجشنبه هفته جاری /12 مهر/ در مصلی خاتم الانبیا، برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این رزمایش، نشاندهنده اقتدار و آمادگی بالای سپاهیان اسلام است که با حضور گردان های مختلف بسیج و سپاه، برگزار خواهد شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.