داوود رکابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات، اوایل آذر امسال در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) و سالن اختصاصی سنگنوردی، انجام می شود.
وی با بیان اینکه فدراسیون کوهنوردی با برگزاری مسابقات سنگنوردی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران در زنجان، موافقت کرده است، اظهار داشت: ورزشکاران سنگنورد دختر و پسر، متولدین 82/10/11 تا 85/10/11 می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.
رکابی افزود: این رقابت ها در رشته های سرطناب، بولدرینگ، سرعت و همچنین در ماده کمباین (سرطناب، بولدرینگ و سرعت) برگزار می شود که از میان آنها برترین ها برگزیده خواهند شد.
وی ادامه داد: در زمان حاضر قریب 180 ورزشکار مرد و زن در رده های سنی مختلف و به صورت بیمه شده و رسمی و تحت پوشش هیات در رشته سنگنوردی داخل سالن در سطح این استان فعال هستند.
رکابی افزود: در حال حاضر سنگنوردی زنجان از وجود 10 مربی (چهار زن و 6 مرد) و 2 داور (الناز رکابی و فرناز اسماعیل زاده) برخوردار است.
مسئول گروه صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی استان زنجان گفت: 2 رشته از نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران در زنجان برگزار خواهد شد که دومین رشته هنوز اعلام نشده است.
به گزارش ایرنا، المپیاد استعادهای برتر ورزشی کشور از 29 آبان تا 9 آذر امسال با حضور ورزشکاران در استان های مختلف برگزار خواهد شد.
ورزشکاران 12 تا 15 سال فعال در 32 رشته پسران و 25 رشته دختران، سطح توانمندی و شایستگی های خود را در این المپیاد ورزشی به منظور شناسایی و انتخاب به نمایش خواهند گذاشت.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.