میر حیدر رضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 399 میلیارد و 398 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری های شهرستان زنجان واریز شده است.
وی یادآورشد: میزان مالیات بر ارزش افزوده واریز شده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ابهر به 155 میلیارد و 299 میلیون ریال می رسد.
رضوی اظهار داشت: 51 میلیارد و 789 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان خرمدره واریز شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: دهیاری ها و شهرداری های شهرستان سلطانیه 22 میلیارد و هشت میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده طی پنج ماهه امسال دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت به دهیاری ها و شهرداری های شهرستان خدابنده 126 میلیارد و 287 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد.
رضوی ادامه داد: همچنین 35 میلیارد و 866 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان طارم واریز شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سهم شهرستان ماهنشان از مالیات بر ارزش افزوده واریز شده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها به 31 میلیارد و 242 میلیون ریال رسید.
وی اضافه کرد: در این مدت 25 میلیارد و 581 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری های ایجرود واریز شده است.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.