به گزارش ایرنا، یگان ها و نیروهای پیاده و موتوری شرکت کننده در آیین سان و رژه با عبور از مقابل جایگاه و تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا، بخشی از توانمندی های رزمی و دفاعی خود را به منظور حفظ و حراست از مرزها، تمامیت ارضی و دستاوردها، ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی، به منصه ظهور گذاشتند.
شماری از مردم مومن و همیشه در صحنه زنجان نیز با حضور در محل برگزاری این آیین، بار دیگر وفاق، همدلی، اقتدار و آمادگی کامل و بالای نیروهای مسلح این استان را در دفاع از ملت، انقلاب، نظام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به نظاره نشستند.
حضور مردم و مسئولان موجب دلگرمی، انگیزه، ترغیب و تشویق هرچه بیشتر نیروهای مسلح زنجان شد و خبرنگاران و عکاسان نیز صحنه های تماشایی و به یادماندنی که نشان از صلابت و توانایی این نیروها داشت را به تصویر کشیدند.
فرمانده تیپ 216 زرهی شهید مخبری زنجان، گفت: نیروهای مسلح، گوش به فرمان رهبری و با تمام توان و قدرت و تا آخرین نفس و قطره خون از کشور دفاع خواهند کرد و این بر هیچکس، حتی دشمنان پوشیده نیست.
امیر سرتیپ دوم علی مظهری، ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان را تسلیت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برای ساقط کردن انقلاب و نظام اسلامی، توطئه ها و دسیسه های فراوانی کرد اما در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.
وی اظهار داشت: 31 شهریور 59 رژیم بعث عراق با تمام توان و تجهیزات و همچنین حمایت های مالی و نظامی دشمنان، تجاوز به خاک ایران اسلامی را از زمین، دریا و هوا، آغاز کرد اما نیروهای مسلح ایران با هدایت های امام خمینی (ره) و پشتیبانی و حمایت ملت ایران، توانستند جلوی پیشروی ارتش صدام را سد کنند.
مظهری افزود: نیروهای مسلح و پر صلابت ایران با رشادت، شجاعت و شهامت هر چه تمام و با اقتدا به شهدای کربلا در مقابل دشمن تا دندان مسلح، ایستاد و نه فقط صدام بلکه استکبار جهانی و در راس، آمریکای جهانخوار را در دستیابی به خواسته های نامشروع و پلید، مایوس و ناامید کرد.
وی تصریح کرد: امروز نیز نیروهای مسلح ایران با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و درگیری با تکفیری ها و داعشی ها و جنگ های رخ داده در منطقه و با تکیه بر سلاح های تولید داخل، در اوج آمادگی رزمی و دفاعی است و به حتم هر تهدید و خطری را با قدرت و شدت تمام پاسخ خواهد داد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.