به گزارش ایرنا، محمدتقی فتحی روز دوشنبه در جمع شماری از فعالان فضای مجازی استان زنجان افزود: این موضوع یک آسیب جدی به نسل جدید و فرزندان خانواده وارد کرده و پیامدهای جبران ناپذیری دارد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: نباید به بهانه پر کردن اوقات فراغت فرزندانمان او را با دنیای گسترده و خطرناک مجازی تنها گذاشته و کنترل و نظارتی روی او نداشته باشیم.
فتحی تصریح کرد: مسئولان از بحث های فرهنگی و آموزش مهارت های زندگی غافل شده اند و نتیجه وضعیتی شده که همه از آن اطلاع دارند.
وی اظهار داشت: حدود 70 درصد زندانی های ما متاهل و بسیاری نیز دارای فرزند هستند، وقتی یک سرپرست زندانی می شود، در واقع یک خانواده زندانی می شود، لذا نباید به راحتی راضی شد که فردی را به ندامتگاه برد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان ادامه داد: اما شرایط جامعه و جرایم به گونه ای پیش رفته است که نمی شود در قبال خیلی از جرایم فرد را زندانی نکرد.
فتحی گفت: از تمامی فعالان عرصه فضای مجازی انتظار داریم تا کمک حال این معاونت و سایر متولیان فرهنگ باشند، تا بتوانیم قدم های خوبی در آسیب زدایی جامعه از ناهنجاری های اجتماعی برداریم.
وی افزود: انتظار داریم تا این فعالان راهکارهای خوبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی معاونت پیشگیری ارائه دهند و خود منشا فعالیت های فرهنگی مطلوب در جامعه شوند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.