محمدرضا یوسفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد 14 هزار و 28 فرصت شغلی برای سال جاری در استان زنجان در قالب اجرای طرح های تکاپو، اشتغال های حمایتی، حمایت از مشاغل خانگی و سیاست های مداخلاتی تعریف شده است.
وی ادامه داد: در اجرای طرح تکاپو که از سال گذشته آغاز شده است، به منظور اشتغال فراگیر(موضوع تبصره 18 قانون بودجه 96) و اشتغال روستایی که اعتبار آن از طریق صندوق توسعه ملی تامین می شود، به ترتیب 2 هزار و 348 میلیارد ریال و 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به عنوان سهم استان زنجان در نظر گرفته شده است که در نتیجه آن قرار است تا پایان سال جاری در مجموع 2 هزارو 895 شغل ایجاد شود.
یوسفی اظهار داشت: در قالب حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی از طریق نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید در مجموع 2 هزار و 789 فرصت شغلی با پرداخت 6 هزار و 298 میلیارد ریال اعتبار ایجاد می شود.
وی افزود: در قالب اجرای قانون حمایت از مشاغل خانگی و قانون بودجه سال 97 نیز پرداخت 437 میلیارد ریال تسهیلات بانکی جهت ایجاد 2 هزار و 194 فرصت شغلی به عنوان سهم استان زنجان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای اجرای سیاست های مداخلاتی از جمله اعطای مشوق های بیمه ای به کارفرمایان، اجرای طرح های کارورزی و آموزش در محیط کار واقعی نیز اجرای 6 هزار 150 فرصت شغلی تا پایان امسال در این استان پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا استاندار زنجان در نشست خبری در شهریور جاری در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته 17 هزار شغل در این استان ایجاد شد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.