سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این سارق سابقه دار که حدود 27 ساله است با خودروی زانتیا متعلق به خود در مقابل مکان هایی چون استخرهای شنا و بیمارستانها، حضور یافته و در فرصت مناسب، اقدام به سرقت تایر، لاستیک زاپاس و محتویات داخل خودروهای پارک شده کرده و متواری می شد.
وی اظهارداشت: از این سارق تک رو به دام افتاده که ساکن شهر حلب از توابع شهرستان ایجرود است مقداری از اموال سرقت شده، کشف شد.
رحمتی با بیان اینکه این سارق سابقه دار که در شهر زنجان دست به سرقت زده است، روز دوشنبه /19 شهریور جاری/ در شهر حلب دستگیر شد.
وی از مالباختگان خواست برای شکایت و پیگیری های قانونی، به بخش تجسس کلانترهای محل خود در شهر زنجان مراجعه کنند تا اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گیرد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان همچنین از کشف و ضبط هشت راس گاو پرواری قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: این تعداد گاو، از سوی عوامل پلیس آگاهی زنجان در جاده قدیم زنجان - قزوین کشف شد.
رحمتی، ارزش رسالی این گاوهای پرواری قاچاق را 110 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و دام های کشف شده نیز که به قصد انتقال به خارج از کشور بارگیری شده بود به دستگاه مربوطه تحویل شد.
به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته نیز عوامل پلیس آگاهی زنجان موفق به کشف و ضبط 6 راس گاو پرواری قاچاق در آزادراه - قزوین شده بود.
ارزش ریالی این تعداد گاو پرواری نیز مبلغ یک میلیارد و 120 میلیون ریال اعلام شد که در این ارتباط یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و کامیون، توقیف و گاوهای پرواری نیز به دستگاه های ذیربط تحویل شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.