مهران زرگری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عقیده ها در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، بر این می باشد که باشگاه های بانوان جدای از مردان باشد تا به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه باشگاهداری بالا بوده و از طرفی درآمدها در باشگاه ها نیز در سطح پایین قرار دارد به ناچار باشگاهداران در هر 2 بخش فعالیت می کنند.
زرگری افزود: از طرفی نیز تایم های مرده باشگاه ها به بانوان تعلق می گیرد و این باعث آزردگی خاطر ورزشکاران فعال در ورزش بدنسازی و پرورش اندام می شود و از طرفی بانوان شاغل، به اجبار از این ورزش محروم می شوند.
وی تصریح کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان بر عملکرد و نحوه فعالیت باشگاه های مجوزدار، نظارت کامل و دقیق دارد و هرگز اجازه نمی دهد که محیط های باشگاهی با فعالیت های ناسالم و ناصحیح به این رشته ورزشی ضربه و آسیب وارد کند.
زرگری تعداد ورزشکاران زن فعال در این رشته ورزشی را قریب چهار هزار نفر اعلام کرد و افزود: این ورزشکاران، تحت پوشش بیمه ورزشی هستند و با توجه به احتمال آسیب دیدگی، لازم است باشگاهداران به موضوع بیمه توجه جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر قریب 12 هزار ورزشکار زن و مرد به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در 130 باشگاه فعال در این رشته ورزشی، زیر نظر مربیان فعالیت می کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.