به گزارش ایرنا آیت‌ا... سید محمدعلی موسوی جزایری روز شنبه در جشنواره شهید رجایی در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک امانت در دستان ما است افزود: وظیفه ما قدردانی از تمام کسانی است که به مردم خدمت کرده اند.
وی با اشاره به حملات شدید دشمن و ایجاد جو روانی گفت: دشمن به طور گسترده از شایعه استقبال مردم خوزستان از وهابیت سخن می گوید که باید در برابر این جنگ و شایعات سازمان یافته مبارزه کنیم.
آیت ا... موسوی جزایری با اشاره به اینکه مسئولان نقش مهمی در پیروزی علیه اینگونه اقدامات دشمن دارند ادامه داد: اگر امکانات خود را به کار بگیریم در این جنگ پیروز می‌شویم اگرچه از نظر تکنولوژی و مادی در برابر آنها ضعیف هستیم.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: زهد، تقوا و وجود روحیه خدمتگزاری در بین این 2 شهید بسیار شاخص بود.

** لزوم استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد در انتصابات
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان نیز در این همایش گفت: باید از نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در ارتقای مدیران و انتصابات استفاده شود؛ عملکرد 64 دستگاه اجرایی خوزستان در 2 بعد عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
امید حاجتی با اشاره به اینکه ارزیابی عمومی در راستای تحقق 10 محور برنامه اصلاح نظام اداری است افزود: این جشنواره تحرک و پویایی مناسبی در دستگاه‌ها ایجاد کرده است تا تلاش کنند خود را در زمینه شاخص‌های در نظر گرفته شده بهبود دهند.
وی خاطر نشان کرد: در این ارزیابی‌ها میانگین رتبه کسب شده توسط دستگاه‌ها 64 و میانگین رتبه کسب شده در شاخص‌های عمومی 675 از یک هزار و در شاخص‌های اقتصادی نیز 612 از یک هزار بوده است. در شاخص‌های عمومی بالاترین رتبه کسب شده 978 بود و در شاخص‌های تخصصی نیز تعداد زیادی از دستگاه‌ها توانستند یک هزار امتیاز را به طور کامل کسب کنند.
به گفته حاجتی دستگاه‌ها با توجه به ماهیت و ماموریت آنها در پنج گروه 'علمی، فرهنگی'، 'آموزشی، عمومی، اجتماعی و قضایی'، 'شرکت‌ها بانک‌ها و بیمه‌ها'، '‌ زیربنایی و تولیدی' و حمایتی، سلامت و بهداشت' دسته‌بندی شدند که در بررسی انجام شده اداره‌کل تعزیرات حکومتی خوزستان، شرکت شهر جدید رامین و اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان به عنوان دستگاه‌هایی که در مقایسه با پارسال بیشترین رشد را در میان دستگاه‌های استان خوزستان داشته‌اند، معرفی شدند.
آیین تقدیر از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی خوزستان به مناسبت هفته ی دولت(یادواره شهد رجایی) با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، مسئولان استانی و مدیران دستگاه های برتر روز شنبه برگزار شد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.