به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز جمعه در آیین بهره برداری از اتاق عمل آبی بیمارستان آپادانا اهواز اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه بزرگ یکی از اقدامات شایسته و موثر بخش خصوص در زمینه توریست درمانی و جذب گردشگر در استان است.
وی افزود: تاکنون توریست های خارجی و بخصوص توریست های کشور عراق آنگونه که انتظار می رفت در این استان از خدمات مناسبی بهره مند نبودند اما بهره برداری از این اتاق عمل مجهز می تواند کیفیت خدمات درمانی به گردشگران خارجی را چندین برابر کند.
استاندار خوزستان ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی برای جذب گردشگران خارجی و رونق اقتصاد استان صورت گرفته که یکی از آن ها ورود بدون ویزای مردم عراق به منطقه آزاد اروند بوده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر نمی توانیم تنها در بخش درمانی اقدام به جذب توریست کنیم بلکه باید شرایط را به نحوی ایجاد پیش ببریم که این گردشگران از سایر بخش های مورد نیاز خود نیز بهره مند شوند .
شریعتی گفت: باید شرایط استان را به نحوی مدیریت کنیم که کشورهای همسایه ما تنها ایران و خوزستان را برای استفاده از خدمات درمانی و سرمایه گذاری انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: نباید بخشی نگری عمل کنیم چرا که اثر منفی بر روی تمامی بخش ها دارد.
استاندار خوزستان ادامه داد: ارتقای کیفیت کار پزشکان و رسیدگی به امور خدمات درمانی، مشوقی برای جذب توریست است که بار اصلی آن بر دوش بخش خصوصی است.
وی بیان کرد: پزشکان شاید از نظر مالی نیاز به سرمایه گذاری نداشته باشند اما این مسئولیت اجتماعی را در قبال جامعه دارند که باعث رونق و اشتغال شده و کار خود را گسترش دهند.
شریعتی یادآور شد: خطای پزشکی در تمامی نقاط مختلف جهان مشاهده می شود و نباید به آن دامن زد چرا که باعث کاهش اعتماد مردم به پزشکان و کاهش امنیت سرمایه گذاری در استان می شود.
وی با بیان این که ثبات در تصمیم گیری و مقررات یک اصل برای توسعه و پیشرفت است گفت: هرچه سرمایه داران و نخبگان در تصمیمات ما ثبات ببینند، احساس امنیت بیشتری دارند.
استاندار خوزستان گفت: بیمارستان آپادانا اهواز خدمات خوبی را در طول این سال ها ارایه داده اما به روز بودن و مجهز بودن امکانات باید همواره در اولویت قرار گیرد چرا که بیماران نباید به دلیل کمبود تجهیزات از استان خارج شوند.
بزرگترین اتاق عمل آبی با بیش از 12 اتاق عمل روز جمعه در بیمارستان آپادانا اهواز و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارل با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.