** کاروان تیم پرسپولیس چهارشنبه شب وارد اهواز شد و به محل اسکان خود در هتل عزیمت کرد.
** مسئولان تیم استقلال خوزستان هنگام اسکان تیم پرسپولیس در هتل خود به دیدار آنها رفتند.
** حضور پرشور هواداران پرسپولیس در هتل محل اقامت این تیم که قصد گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان تیم پرسپولیس را داشتند از حواشی پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان بود.
** کار فروش بلیت از ساعت 15 روز پنجشنبه به هواداران دو تیم و علاقمندان به فوتبال در گیت های فروش بلیت ورزشگاه غدیر آغاز شد.
** تماشاگران 2 تیم با وجود گرمای شدید اهواز از ساعت ها پیش از شروع بازی در حال رفتن به ورزشگاه غدیر بودند.
** فروش کلاه و پرچم های 2 تیم در درب های ورودی ورزشگاه از دیگر نکات جالب توجه در این دیدار بود.
** بردن بطری آب معدنی توسط هواداران به درون ورزشگاه ممنوع اعلام شد.

رییس هیات فوتبال خوزستان شرایط زمین چمن و نور ورزشگاه غدیر را مطلوب بیان کرد و گفت:همه چیز برای برگزاری یک بازی جذاب و تماشاگرپسند با حضور هواداران دو تیم آماده است.
عبدالکاظم طالقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواداران 2تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از ساعت 15 روز پنجشنبه با حضور در ورزشگاه غدیر نسبت به تهیه بلیت بازی اقدام کردند.
وی با اشاره به اینکه حضور تماشاگران همیشه به جذابیت بازی کمک می کند ادامه داد:تماشاگران خوزستانی کی از بهترین و بی حاشیه ترین تماشاگران کشور هستند و بارها نشان دادند که تنها از تیم های محبوب خود حمایت می کنند.
به گزارش ایرنا 2 تیم فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس از ساعت 20:30 امشب در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.