به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به شرایط کنونی جامعه و جنگ رسانه ای دشمن گفت:امروز بیش از هر زمان دیگری نقش رسانه ها در جامعه مفید و سازنده است.
وی اظهار کرد:اگر دشمن با ابزار رسانه ای خود به دنبال ناامیدی و تنش در جامعه است اصحاب رسانه ما نیز باید متعهد و پررنگ تر از همیشه برای کمرنگ کردن این هجمه ها و توطئه ها تلاش کنند.
فرماندار اندیمشک افزود:امروز در جنگ رسانه ای دشمن ، با هدف آسیب به جامعه اسلامی ، دشمن از فضای مجازی و رسانه های مجازی نیز برای اهداف شوم خود استفاده می کند.
وی بر لزوم برخورداری خبرنگاران از هوشیاری کامل برای مقابله با این هجمه ها و ضرورت همدلی مسئولان و رسانه ها برای ناکامی دشمنان تاکید کرد.
فرماندار اندیمشک با اشاره به نقش خبرنگاران در دوران مختلف انقلاب اسلامی از این قشر به عنوان خدمتگزاران کم توقع و قانع گفت:بسیاری از اصحاب رسانه با وجود سختی کار ، از درآمد کافی برخوردار نیستند و با عشق و علاقه به این حرفه تلاش می کنند که قابل تحسین است.
وی خدمات انجام شده در دوران انقلاب اسلامی را بسیار گسترده دانست و گفت:دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی باید بیش از گذشته از سوی اصحاب رسانه تبیین شوند.
جهانگیری اجرای گام های بزرگ در بخش های مختلف اندیمشک را نشان دهنده وحدت و تلاش مسئولان شهرستان برای آبادانی دانست و گفت:خبرنگاران با انعکاس این عملکردها و خدمات انجام شده ، برای ایجاد روحیه امید در مردم همت کنند کمااینکه این خدمات برای مردم بوده و منفعت آن برای کل شهروندان است.
وی افزود:نقد غیرمنصفانه و تخریب ها به دور از اخلاق رسانه ای است و هر رسانه و خبرنگاری که منتقد است باید شفاف ، صادقانه و همراه با راهکار مناسب به نقد بپردازد .
وی بیان کرد:در بخش های مختلف شهرستان طرح های بزرگی اجرا شده است و در منطقه الوار گرمسیری نیز دهها طرح در همه بخش ها تحقق یافته و روند توسعه اندیمشک 2 سال اخیر شتاب گرفته است.
وی اجرای دهها طرح در حوزه بهداشت و درمان و اختصاص تجهیزات پزشکی به این بخش ، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ، عمران روستایی، راه و سایر بخش ها را خدمات ارزنده مسئولان برای رفاه عمومی عنوان کرد.
در این آئین با تقدیم لوح سپاس و هدایا از اصحاب رسانه اندیمشک تجلیل شد.
7281/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.