محسن بیرانوند روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر افزود: این میزان اعتبار از سوی صنایع پتروشیمی برای اجرای سند توسعه چهار ساله شهرستان مصوب شده و در جلسه اخیر ستاد راهبردی کلیات سند نیز مطرح و در شورای راهبردی مصوب شد.
وی گفت: در قالب این سند 254پروژه برنامه ریزی شد و مقرر شد که در هفته جاری با حضور مدیر عامل منطقه ویژه پتروشیمی و تعدادی از شرکت های شهرستان سهمیه هر شرکت برای این طرح مشخص شود و جزییات پروژه ها نیز تعریف شود.
فرماندار بندرماهشهر در ادامه بیان کرد: نوسانات قیمت بازار و ارز در کشور موجب بروز گرانی ها در سطح جامعه شده که اعتراض اقشار جامعه را در برداشت.
وی با بیان اینکه بدون شک همه مردم ما نظام، دولت و کشور خود رو دوست دارند، گفت: این اعتراضات به منزله مخالفت با دولت و نظام نیست، بلکه مطالبه صنفی در حوزه اقتصادی است؛ نباید اجازه دهیم بعضی از کم کاری های ما بر نارضایتی مردم اضافه شود.
وی افزود: اعتراضات صنفی و مردمی به نوسانات قیمت در کشور در این برهه از تاریخ به واسطه بعضی از اقدامات خارجی و داخلی کشور تشدید پیدا کرده و می توان با صبر و تحمل بیشتر و هوشیاری همه مدیران از این بحران خارج شد.
وی ادامه داد: در وضعیت فعلی همه باید در مقابل دشمن واحدی که هدفش لطمه زدن به این نظام است متحد تر از گذشته ایستادگی کنیم.
فرماندار بندرماهشهر افزود: اینکه برخی گروه های مختلف سیاسی در این موقعیت به دنبال منافع سیاسی گروهی و حزبی خود باشند چیز جز تبر زدن بر ریشه خودی نیست.
بیرانوند نظارت بر بازار از سوی اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان را خواستار شد و گفت: به منظور نظارت بر بازار مجوز لازم برای همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت از استانداری برای نظارت جامع و مستمر گرفته شده تا بیش از این گران فروشی حاکم نشود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندرماهشهر نیز گفت: مهمترین رکن بقا و دوام همه نظام ها بحث اعتماد است و نظام مردم سالار دینی ما بر مبنای اعتماد شکل گرفته است.
عبدالواحد عبادی افزود: همه باید تلاش بکنیم این رکن اساسی بقا و دوام را حفظ کنیم، این موضوع نیز مستلزم این است که مسئولان این نظام با شفافیت به صراحت و صداقت در مقابل مردم عملکرد خود را نشان دهند.
وی ادامه داد:احساس می شود اندکی اعتماد مردم نسبت به ما خدشه دار شده است، واضح است که در این میان مقصر خواهیم بود، از این رو مدیران ادارات باید نظم اداری داشته باشند و در شروع ساعات اداری در محل کار خود حضور داشته باشند؛متاسفانه مشاهده و بازرسی صورت گرفته، حاکی از آن است که برخی مدیران به موقع در محل کار خود حضور پیدا نمی کنند و این برای ما قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه همه مدیران موظف هستند، یک روز در هفته برای پاسخ گویی به مردم اختصاص دهند، گفت:در همه استان ها روزهای دوشنبه برای ملاقات عمومی مدیران ادارات با مردم در نظر گرفته شده است و مدیران ماهشهری نیز موظف هستند که میز خدمت برای پاسخ گویی و جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع را در اداره فعال کنند.
عبادی در ادامه با انتقاد از رفتار خودسرانه برخی روسای ادارات برای رفتن به ماموریت و ترک محل فعالیت خود بیان کرد:خروج مدیر ادارات از شهرستان با اطلاع و اجازه فرماندار است، این پذیرفته نیست که مدیران در هفته سه تا چها روز ماموریت باشند.
وی خاطرنشان کرد: مدیران باید در اسرع وقت نسبت به ارایه برنامه شش ماه دوم‌ سال خود به این فرمانداری اقدام کنند؛ در این برنامه انتظار داریم که شهرداران به مناطق حاشیه نشین توجه بیشتری داشته باشند و گاهی خود شهرداران از مناطق بازدیدهایی برای بررسی مشکلات و اقدام برای رفع آنها داشته باشند.
9858/7165/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.