سارقان مسلح که با سرقت 20کیلو طلا در شوشتر خودروی بنز خریده و حساب بانکی‌شان را پر از پول کرده بودند، در تهران دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، دوم اردیبهشت امسال مأموران پلیس خوزستان در جریان سرقت مسلحانه 20کیلو طلا از 2 طلا فروش کیفی در شهرستان شوشتر قرار گرفتند.

ماجرا از این قرار بود که این دو طلافروش راهی شهرهای مختلف می‌شدند و بعد از خرید طلا از طلافروشی‌ها، آنها را به‌صورت کیفی به دیگر شهرها منتقل کرده و در آنجا می‌فروختند.

آنها آخرین بار بعد از خرید از چند طلافروشی در دزفول و شوش برای استراحت به شهرستان شوشتر رفته بودند که توسط دزدان مسلح محاصره شده و 20 کیلو طلای‌شان به سرقت رفته بود.

به‌دنبال این سرقت، کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در همان ابتدا به شاگرد یک طلافروشی در شهرستان شوش مشکوک شدند.

شاگرد جوان دستگیر شد و اعتراف کرد که با دزدان مسلح در ارتباط بوده است.

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در ادامه و با تلاش کارآگاهان، مخفیگاه دزدان مسلح در تهران شناسایی شد و تیمی از مأموران راهی پایتخت شدند و در یک عملیات ضربتی 2نفر از اعضای اصلی باند را به همراه زنی که وظیفه فروش طلاهای سرقتی را به‌عهده داشت دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی مخفیگاه دزدان علاوه بر 11کیلو طلا، یک قبضه کلاشنیکف، کلت کمری و سلاح‌شکاری به همراه یک خودروی بنز و یک پژوپارس کشف شد. همچنین از حساب بانکی متهمان 200میلیون تومان پول کشف شد و متهمان در بازجویی‌ها به سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.