سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان از برگزاری اولین جشنواره ایده گردشگری در این شهر با هدف شناسایی ایده‌ های این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری‌نسب اظهار کرد: از آنجایی که صنعت گردشگری ارتباط مستقیمی با مردم دارد و رابطه‌ای دو سویه و متقابل بین مردم و این صنعت برقرار است، ایده‌ها و نقطه نظرات و استدلال‌ های مردم می‌توانند در روند بهبود، ارتقا و پویا بودن این صنعت مثمرثمر واقع شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ های گردشگری آبادان، ادامه داد: با توجه به قدمت شهرستان آبادان و شهرت فرا ملی  این خطه به داشتن پتانسیل‌ها، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و جاذبه‌ های جذاب گردشگری می‌توان اذعان کرد که بستر گردشگری در این خطه به منظور رونق این صنعت همچون گذشته بسیار مهیاست و حضور صاحب‌نظران و تبعیت از خط مشی‌های موفقیت آمیز کمک شایانی به ایجاد اشتغالزایی و بازدهی پر بار گردشگری خواهد کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان استفاده از ایده‌ های صاحب‌ نظران حوزه گردشگری را مهم قلمداد کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها جهت دریافت ایده‌ها و موضوعات مرتبط با رونق و ایجاد زمینه‌ های گردشگری توانمندی و دانش میراث دوستان عزیز فعال و خواهان ترقی آبادان را آشکار و مبرهن خواهد کرد.

عامری‌نسب در همین خصوص افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، «اولین جشنواره ایده گردشگری» طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.