خیرین شهرستان هندیجان برای رفع کمبودها در این شهر اقدامات خوبی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، با تلاش های خیرین و پیگیری فرمانداری هندیجان جلسات متعددی برگزار گردید تا مشکلات بیمارستان شهدای این شهر حل شود و امکانات مورد نیاز بیمارستان خریداری گردد.

بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان اظهار داشت: خیرین عزیز در همه مقاطع کمک یار ما هستند، ما نیز قدردان همه آن ها هستیم. هیچ دستگاه یا ارگانی نمی تواند نقش خیرین عزیز را نادیده بگیرد.

وی بیان کرد: نقش خیرین در خرید و تکمیل بعضی دستگاه ها نباید فراموش شود؛ مانند خرید دستگاه دیالیز که توسط همین خیرین عزیز صورت گرفته است.

خضعلی افزود: عزم و اراده قوی خیرین شهرستان هندیجان بود که همت کردند و دستگاه سونوگرافی بیمارستان شهدا خریداری شد و امروز آماده خدمات دهی به همشهریان در بیمارستان می باشد.

معاون فرماندار هندیجان ادامه داد: هنوز حرکت زیبا و ارزشی این انسان های بزرگ و دلسوز در کمک به تکمیل بخش های دیگر بیمارستان ادامه دارد و اگر از سوی رسانه ها و خبرگزاری ها بخواهند پیامی در تجلیل این کار صورت بگیرد باید فقط نامی از خیرین شهرستان هندیجان برده شود.

وی عنوان کرد: از اینکه مسائل و امورات شهرستان توسط خبرنگاران عزیز پیگیری و طرح می شود جای تقدیر است؛ ولی انتظار داریم قبل از درج هر نوع خبر اطلاعات لازم از سوی دستگاه های مربوط اخذ و سپس اقدام به رسانه ای شدن آن شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.