معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه هیچ فردی در جریان نا آرامی های شب گذشته این شهر کشته نشده است، گفت: هم اکنون امنیت کامل در خرمشهر برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ولی الله حیاتی اظهار داشت: به دنبال تجمع مردم در خصوص شوری آب در ساعت 20.30 دقیقه غروب روز گذشته 'شنبه' تجمعی در میدان مطهری شکل گرفت که متاسفانه عده ای معدود اخلالگر مسیر مطالبه گری مردم را تغییر دادند.

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای انتظامی و بسیج، توطئه ی این افراد خنثی شد و هم اکنون مشکل امنیتی در خرمشهر نیست و زندگی مردم به روال عادی برگشته است.

حیاتی گفت: در جریان نا آرامی های شب گذشته خرمشهر یک نفر جراحت جدی برداشته و تعدادی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی نیز به دلیل پرتاب اشیاء، مصدوم شدند که با تدابیر اتخاذ شده حال مصدومان خوب گزارش شده است.

وی افزود: در جریان ناآرامی شب گذشته برخی از این افراد نیز با شکستن شیشه های مراکز تجاری و دولتی و آتش سوزی در برخی از پارک ها و بوستان های شهر باعث برهم زدن نظم عمومی شدند که با حضور به موقع پرسنل آتش نشانی، آتش سوزی ها مهار شد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: متاسفانه برخی از شبکه های معاند خارج نشین از شب گذشته سعی در انعکاس اخبار کذب و خلاف واقع از مطالبه گری مردم در خصوص آب داشتند و به دروغ اخباری در خصوص کشته شدن یک نفر در این شبکه ها پخش شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب آشامیدنی شهرستان خرمشهر نیز گفت: با تعمیر خط غدیر 1، هم اکنون میزان سختی و شوری آب در شبکه توزیع خرمشهر به سه هزار میکروموس کاهش یافته است.

حیاتی گفت: درحال حاضر آبرسانی با تانکر در شهر خرمشهر انجام نمی گیرد و فقط به برخی از روستاهای دوردست با تانکر آبرسانی می شود.

تعدادی از معترضان خرمشهری که عصر شنبه در اعتراض به کیفیت آب شرب این شهر در میدان شهید مطهری (ره) تجمع کرده بودند با ماموران انتظامی حاضر در محل درگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.