عبدالحسین معظم فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون پنج نفر در رودخانه دز غرق شده اند افزود: بیشترین حوادث غرق شدگی در رودخانه دز در نقاط حادثه خیز این رودخانه که با تابلو مشخص شده رخ می دهد.
وی به خانواده ها توصیه کرد به توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و شنا به فرزندان خود آموزش دهند در محل های ممنوعه که با تابلو مشخص شده در رودخانه شنا نکنند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی دزفول همچنین از کاهش حوادث در بهار امسال نسبت به بهار پارسال در شهر دزفول اشاره کرد و گفت:اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در کاهش حوادث در دزفول موثر بوده است.
وی گفت: در حالیکه در فروردین ماه پارسال 136 مورد حادثه توسط آتش نشانان دزفول عملیاتی شد این آمار در فروردین ماه امسال 103 مورد بوده است.
معظم فر تعداد حوادث اردیبهشت ماه پارسال در دزفول را 184 مورد عنوان کرد و گفت: در اردیبهشت ماه امسال 133 مورد حادثه در سطح این شهر مدیریت شد.
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تعداد حوادث خردادماه پارسال را 96 مورد با ثبت غرق شدگی سه نفر دانست و گفت:در خردادماه امسال 200 مورد حادثه در دزفول اتفاق افتاد که توسط نیروهای آتش نشانی عملیاتی شدند که اکثر آنها آتش سوزی بودند.
وی ضمن تقدیر از اداره حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی دزفول به خاطر همکاری و ارائه آموزش به شهروندان گفت:شهروندان دزفولی امسال دقت بیشتری داشته و بی احتیاطی کمتری در مصرف برق داشتند که منجر به کاهش حوادث شد.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.