به گزارش ایرنا در این تجمع حدود ساعت 20 روز جمعه آغاز شده بود ، جمعیت قابل توجهی از شهروندان حاضر شده با سر دادن شعارهای انتقادی از مسوولان و نماینده شان در مجلس خواهان حل این معضل شدند .
تجمع کنندگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: کیفیت آب شرب شهرستان نسبت به روزهای گذشته بسیار شورتر شده و در بسیاری از مناطق بوی بسیار بدی می دهد.
آنها می گویند: افزایش شوری و افت کیفی شاخصهای آب آشامیدنی مردم را به شدت دچار مشکل کرده و مسئولان امور باید به دور از شعار و وعده برای رفع این معضل اقدامی عاجل انجام دهند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر با تایید این مطلب گفت: در تجمع امروز معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، امام جمعه ، رئیس حوزه علمیه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان در بین مردم حضور یافتند و آنها را به آرامش دعوت کردند.
عزیز ساعدی با بیان اینکه نارضایتی مردم از وضعیت نابسامان آب و مطالبه پیگیری آن حق مسلم آنها است، گفت: به منظور تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم شهر و روستای خرمشهر در 48 ساعت گذشته علاوه بر توزیع 300 هزار عدد بطری آب معدنی 1.5 لیتری، 14 تانکر آب شیرین در محلات خرمشهر و چهار تانکر در مینوشهر مستقر شده اند تا آب آشامیدنی مردم این شهرستان تامین شود.
وی با اشاره به شکستگی لوله آب طرح غدیر گفت: با توجه به تعمیرات انجام شده بر لوله خط طرح آبرسانی غدیر پیش بینی می شود تا فردا صبح آب آشامیدنی خرمشهر بهبود یافته و شوری آن کاهش یابد.
این تجمع تا زمان مخابره این خبر ادامه داشت .
جمعی از خرمشهریها امروز ظهر نیز پیش از نماز جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کردند که با حضور امام جمعه شهر و سخنان وی این تجمع قبل از نماز ظهر پایان یافت.
در روزهای اخیر برای تجمع امروز در فضای مجازی فراخوانی منتشر شده و از تمام مردم شهر و روستا دعوت شده بود که در این تجمع در برابر مسجد جامع خرمشهر و میدان شهید مطهری(ره) حاضر شوند.
در این فراخوان هدف از این تجمع 'پیگیری مطالبات و رساندن صدایی رسا و قدرتمند به گوش تمام مسئولان استانی و کشور و دفاع از ابتدایی ترین حقوق شهروندی خود از جمله آب آشامیدنی سالم' عنوان شده است.
7100/7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.