به گزارش ایرنا مام جمعه شوش در این آئین در سخنانی از شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر از جمله شهید دانش نماینده وقت مردم شوش و اندیمشک در مجلس به عنوان ستون و رکن اصلی انقلاب نام برد و گفت: مقام و جایگاه این شهدا باید به درستی تبیین شود.
حجت الاسلام سیدمحمد امام افزود:دشمنان انقلاب با ترور شخصیت ها و حملات کور خود نظام اسلامی را هدف گرفتند اما با هوشیاری مردم و هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ، دشمن همواره در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.
وی با اشاره به کینه‌توزی دشمنان انقلاب و نظام گفت: شهادت دکتر بهشتی و یارانش موجب استحکام ارکان نظام و خفت و خواری دشمنان به ‌ویژه منافقین در جهان شد.
وی اظهار داشت: شهید بهشتی خدمات ارزنده و ماندگاری را در حوزه قضایی و عرصه‌های مختلف کشور به‌جا گذاشته است.
در این آئین از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش ازسردار سیدمحمدابراهیم دانش برادر شهیدحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم دانش از شهدای هفتم تیر تجلیل شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم دانش نماینده شوش دانیال و اندیمشک،علیرضا چراغ‌زاده دزفولی نماینده مردم رامهرمز و هفتگل و سیدمحمدجواد شرافت نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی در انفجار تروریستی هفتم تیر ماه سال 1360 به همراه شهید بهشتی و یارانش به فیض شهادت نائل آمدند.
به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، هفته نخست تیرماه به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.