حسین پنبه دانه پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها توسط کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شوشتر تدوین و با همکاری ادارات، نهادها و برخی تشکل های مردم نهاد در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.
وی گفت: برگزاری پنج نمایشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی محله ای،توزیع جزوه های آگاه سازی بین شهروندان و دانش آموزان،برگزاری کلاس های پیشگیری در پایگاه های مقاومت بسیج، طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد جدی عرضه کنندگان مواد مخدر از مهم ترین برنامه های این هفته است.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شوشتر ادامه داد: مدیران باید از همه ظرفیت های اداری و تشکل های مردم نهاد برای رفع دغدغه نظام و مطالبه مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر استفاده کنند.
وی بیان کرد: در سه ماه نخست امسال 115خرده فروش در شوشتر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که از این افراد حدود 2 کیلو و 310 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: پنج باند قاچاق مواد مخدر نیز در این مدت شناسایی و متلاشی شده است.
26 ژوئن که مصادف با پنجم تیر است به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و اول تا ششم تیر هر سال هفته مبارزه با مواد مخدر در ایران است.
7159/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.