مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: مدیریت پسماند باید با بازیافت اصولی و برگشت سرمایه همراه باشد و در مکان یابی و دفع اصولی نهایت دقت به عمل آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در دومین جلسه مدیریت پسماند در سال ۹۷ که به ریاست معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تشکیل شد؛ فرامند هاشمی زاده ضمن تأکید بر رفع ایرادات طرح جامع مدیریت پسماند استان در خصوص طرح جامع مدیریت پسماند در منطقه ۵ به مرکزیت ایذه و منطقه ۷ به مرکزیت مسجدسلیمان به منظور رفع معضلات زیست محیطی تأکید و خواستار اجرایی شدن برنامه‌های مدیریت پسماند و ساماندهی مراکز این شهرستان‌ها شد.

در این جلسه احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز پسماندها را یکی از چالش‌‌های زیست‌محیطی استان عنوان کرد و گفت: مدیریت پسماند باید با بازیافت اصولی و برگشت سرمایه همراه باشد و در مکان‌یابی و دفع اصولی نهایت دقت به عمل آید تا کمترین آسیب به محیط زیست را به همراه داشته باشد.

شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری استانداری نیز گزارشی درباره اقدامات انجام شده در راستای اخذ اعتبارات ملی و پیگیری‌های لازم برای ساماندهی و خرید تجهیزات و ماشین آلات و شناسایی سرمایه‌گذاران و همچنین ساماندهی محله های دفع پسماند ارائه نمود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.