کورش مودت سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون 33 طرح اشتغال زایی در هندیجان در سامانه کارا ثبت و تصویب شده و از این تعداد 18 طرح در حوزه اشتغال زایی شیلاتی و از محل اعتبارات روستایی بوده که تسهیلات بانکیر هشت طرح آن پرداخت شده است.
وی گفت: این تسهیلات اعطایی برای کارگاه های ساخت بدنه فایبر گلاس و خرید ادوات صیادی با پیش بینی اشتغال زایی 38 نفر به طور مستقیم از ابتدای اردیبهشت ماه پرداخت شد.
فرماندار هندیجان تسهیلات پرداخت شده را از مبلغ یک تا دو میلیارد به هر طرح اعلام و افزود: کل اعتبار تخصیص داده شده به این شهرستان برای طرح هایی از محل اعتبارات روستایی 27 میلیارد ریال بوده که تا کنون حدود 15 میلیارد آن جذب شده است.
وی گفت: سایر طرح های اشتغال زایی ثبت شده هندیجان در سامانه کارا در مرحله تکمیل پرونده می باشند که امیدواریم با پیگیری سرمایه گذاران باقی مانده اعتبارت تخصیص داده شده به این شهرستان از محل اعتبارات روستایی و فراگیر جذب و زمینه اشتغال زایی حداکثری در این شهرستان را فراهم نماید.
کارآفرینان و سرمایه گذاران می توانند برای معرفی طرح های خود در سامانه کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir ثبت نام و وارد رویه دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری شوند.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.