آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه راهپیمایی اعتراض امریز مردم ولایتمدار اهواز در پی عهد شکنی آمریکا و خروج از برجام اظهار کرد: در این روز شاهد حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اهواز در راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد سیاست های غلط این کشور هستیم.
وی افزود: مردم با حضور همیشگی خود در صحنه بار دیگر انزجار و مخالفت خود را با ترامپ و هیات حاکم بر این کشور نشان دادند.
همچنین در این راهپیمایی حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جا دارد از شورای هماهنگی کشور برای هماهنگی های لازم و همچنین از مردم ولایتمدار خوزستان برای حضور همیشکی خود در صحنه تقدیر کنیم.
وی افزود: امید است که این وحدت، انسجام و ولایت پذیری روز به روز عمیق تر شده و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.
امام جمعه موقت اهواز گفت: از نظر دیپلماسی رهبر معظم انقلاب فرمودند که گرفتن تضمین های لازم و عملی و مهم تر از آن اجرای اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی از ضرورت ها است.
وی افزود: اگر فرمایشات رهبری به خوبی اجرا شود بی شک انسجام داخلی و صمیمیت بین سلیقه های مختلف سیاسی بیشتر می شود.

**بدعهدی امریکا قابل پیش بینی بود
رییس حوزه هنری استان خوزستان نیز گفت: با توجه به فرمایشات و ارشادات رهبری و همچنین سابقه کشور امریکا در بی تعهدی، بدعهدی و خروج این کشور از برجام قابل پیش بینی بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی در پیش خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در بزنگاه مهمی هستیم و به دلیل وقت و هزینه چندساله در مساله برجام، خروج از آن برای کسی در جمهوری اسلامی خوشحالی ندارد بنابراین باید تلاش کنیم تا وحدت و اتحاد خود را حفظ کنیم.
وی افزود: این رویداد تاریخی برای مردم انقلابی خوزستان و کشور با همه تلخی برای دلسوزان به اسلام و انقلاب قابل پیشبینی بود و امید است ما به وظیفه انقلابی خود عمل کنیم.
رییس حوزه هنری استان خوزستان بیان کرد: رسالت هنر و یکی از مهم ترین وظایف انقلابی، ایجاد پیوند بین هنرمندان و جامعه و استفاده از هنر در امور و اهداف انقلابی است.
وی ادامه داد: بنا به فرمایش رهبری، حوزه هنری امید هنر انقلابی بوده و در همه حوزه های انقلابی رسالت های گوناگونی دارد اما مجموعه هنر یکی از مسوولیت سنگین حوزه هنری است.
طباطبایی با اشاره به مهجور و ناشناخته بودن حوزه هنری گفت: این مجموعه، یکی از نهادهای مهدوی منتسب به مقام معظم رهبری و از نهادهای انقلابی است ولی به دلیل ناهماهنگی های سالهای گذشته در بین مجموعه های حوزه هنری، هنوز به درستی به مردم معرفی نشده است.
رییس حوزه هنری استان خوزستان همچنین با بیان این که سهم خوزستان در تکمیل دانشنامه دوران مقدس و ثبت خاطرات این دوران سهم اندکی است، گفت: حمایت نکردن از مجموعه حوزه هنری باعث شده خوزستان که محور دفاع و پایداری جمهوری اسلامی بوده، در دانشنامه دوران مقدس برجسته نشود.
وی ادامه داد: امید است مسئولان استان حمایت کنند تا با تهیه کتاب، فیلم، مستند، فیلم سینمایی بلند، تله فیلم و اشعار حماسی و انقلابی و همراه با ایجاد تعامل با جهان و هنرمندان کشورهای همسایه به اهداف خود در حوزه ادبیات پایداری برسیم.
/7148/7165/ 7152
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.