به گزارش ایرنا مشاور ارشد معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش کشور در این مراسم با تبریک هفته معلم و قدردانی از تلاش آموزش و پرورش شهرستان گتوند در کسب رتبه برتر آموزشی در چهار سال متوالی در استان خوزستان به شاخص های توسعه یافتگی اشاره کرد و افزود: کشوری از نظر آموزشی می تواند توسعه یافته باشد که واژه هایی چون ، گفت و گو ، نقد ، پرسشگری ، تقسیم کار، صبر، مدارا و تحمل در برابر سختی ها را در مدرسه و کلاس درس به دانش آموزان آموزش دهد.
علی نقی یزدان پناه اضافه کرد:در دنیای توسعه یافته، کشوری فرهنگی است که معلمان آن بالاترین رتبه در هر زمینه داشته باشند در غیر اینصورت از لحاظ فرهنگی عقب است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز در ادامه تشویق و ایجاد انگیزه بین دبیران و معلمان را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: ارزیابی معلمان نمونه بر اساس فرم معلم نمونه که از طریق وزارت آموزش و پرورش صادر شده بود انجام گرفت.
یوسف علیدادی توجه به تکریم و احترام به هویت معلم را ضروری دانست و افزود: کار معلمی را باید امری فنی و تخصصی بدانیم و برای تکریم باید او را به فن معلمی تجهیز کنیم.
وی در پایان یادآور شد:تاریخ نشان داده هرگاه به معلمان احترام گذاشته ایم و این قشر در تصمیم گیری های حیاتی نقش داشته واکنش های مثبتی در جامعه رخ داده است.
اجرای سرود ملی ،اجرای گرود سرود دختران و نمایش تئاتر از برنامه های این مراسم بود.
در پایان این مراسم 25 معلم نمونه شهرستان گتوند معرفی و با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا،افتتاح مدرسه 10کلاسه شهید مصطفی خمینی(ره)،دیدار با خانواده معلمان بازنشسته، برگزاری مسابقه ورزشی، عیادت از بیماران فرهنگی،برگزاری جشن روز معلم در مدارس از مهمترین برنامه های هفته معلم در شهرستان گتوند بوده است.
12 تا 18 اردیبهشت ماه 97 به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.
7467/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.