به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان عصر روز سه شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، میزبان تیم نساجی مازندران بود که با نتیجه بدون گل متوقف شد.
شاگردان محمود فکری (تیم نفت مسجدسلیمان) در صورت کسب پیروزی در این دیدار می توانستند پیشاپیش جواز حضور در لیگ برتر دریافت کنند اما حملات این تیم در برابر نساجی بی نتیجه ماند و کار به بازی آینده کشیده شد.
نفتی های مسجدسلیمان در این فصل از رقابت ها از 32 بازی خود، 18 برد، چهار باخت و 10 تساوی کسب کرده اند و هم اکنون با کسب 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. این تیم در صورت کسب یک امتیاز از 2 بازی باقیمانده خود مجوز صعود به لیگ برتر را کسب می کند.
تیم شهرداری ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم خونه به خونه رفت که با شکست سنگین سه بر صفر روبه رو شد.
وفا هخامنش، رضا معقولی و روح ا... باقری در دقایق 23، 50 و 83 هر سه گل این دیدار را برای تیم خونه به خونه به ثمر رساندند.
شاگردان مرزبان(تیم شهرداری ماهشهر) از 32 بازی خود تاکنون 14 باخت، 10 برد و هشت تساوی کسب کرده و با احتساب 38 امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار دارند.
فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر با به ثمر رساندن 14 گل در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.
2 تیم نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در هفته سی و سوم رقابت‌ های لیگ دسته اول روز دوشنبه سوم اردیبهشت به ترتیب به مصاف تیم های بادران تهران و ملوان بندرانزلی می روند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.