سید مجید صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان باغملک از مبادی ورودی و خروجی به استان های دیگر و از جاذبه های گردشگری بی نظیری برخوردار است ، استقبال گردشگران نیز نسبت به سال گذشته رو به افزایش است.
فرماندار باغملک با بیان این که تاکنون تصادف منجر به فوت در حریم محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ نداده ، افزود: همچنین آمار تصادفات جاده ای نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.
وی به فوت یک زوج آقا و خانم در حاشیه رودخانه روستای کلگه اشاره کرد و گفت: متاسفانه 2 گردشگر نوروزی که به منطقه آشنایی نداشتند پس از ورود به این رودخانه غرق شده و جان خود را از دست دادند.
صالحی با اشاره به این ‎که امسال در بحث پذیرایی از میهمانان و گردشگران نیز مشکلی نداشتیم، تصریح کرد: در بحث پذیرایی و سرویس‎ دهی به گردشگران، اماکن متعدد جدیدی از جمله مدارس با امکانات مناسب را وارد چرخه کردیم که آمادگی پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی را دارند.
وی با اشاره به این که باغملک یکی از قطب ‎های گردشگری استان محسوب می‎شود افزود: در سطح شهرستان کمپ هایی مستقر شده اند که سوغات باغملک را معرفی و عرضه می کنند. همچنین در خصوص کنترل قیمت اقلام مورد نیاز، نظارت خوبی بر بازار داریم.
فرماندار باغملک به استقرار چادرهای هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری در ورودی شهرستان اشاره کرد و گفت: همچنین مشکلاتی نظیر راههای دسترسی و ترافیک تردد به مناطق تفریحی و گردشگری پر تراکم شهرستان همچون روستاهای گردشگری مال آقا، امام زاده عبدالله و رباط نیز با تدابیر اتخاذ شده برطرف شد.
به گزارش ایرنا شهرستان باغملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران واقع است که با شهرستان‌ های رامهرمز، ایذه و هفتگل هم‌ مرز است. این شهرستان در شرق خوزستان و در ارتفاع 917 متری از سطح دریا واقع شده‌ است.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.